onsdag 25 juni 2014

Bäst i världen!

Midsommaren kom. Och gick. Med yllesockor på fötterna gick det bra att fira, trots att temperaturen höll sig kring 15 grader på dagarna (och nära noll på nätterna). Vädermässigt blev den definitivt lite konstig den här försommaren!

Men vet ni vad! Jag har världens bästa kök!
Om inte annat, så det faktum att vi hade matgäster tre dagar i rad bevisar det här. 
För första gången på väldigt länge, ja faktiskt nånsin, känner jag mig inspirerad att kocka! 

För några dagar sedan fick vi äntligen upp stänkskydd bakom diskbänk och spis.
Och ja, jag är nöjd! Mer än nöjd!

Inga fogar att putsa!

Förutom den rymliga köksön mitt på golvet är det här en favoritplats i köket.
Inbyggda kökssoffan.
Där i hörnet är det perfekt att sitta och kolla igenom recept, planera veckomatlistor och samtidigt hålla utkik över gården!


Fårskinnet har jag fått hyra av 5-åringen, det verkar kunna bli försäljare av honom..

2 kommentarer:

  1. Åh så fint ni har fått det. Soffan där är ju toppen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser så fint ut! Vad trevligt, att huset har tagit så väl hand om!

    SvaraRadera